Fortuna kałem sie tuczy


wtorek, 3 sierpnia 2010

Konkurs na dyrektora Teatru Nowego im. Kazimierza Dejmka w Łodzi

Nareszcie


Jak wieść niesie, władze Łodzi po zapowiedziach, ogłoszonych kilka miesięcy temu, zdecydowały ogłosić konkurs na dyrektora naczelnego Teatru Nowego w Łodzi. Jak zapewnia Wiesława Zewald, wiceprezydent miasta odpowiedzialna za kulturę, konkurs będzie ogłoszony w ciągu najbliższych kilku dni, a jego rozstrzygnięcie zaplanowano na połowę września. To chyba dobra wiadomość. Bardzo jestem ciekaw, kto przystąpi do konkursu. Jeszcze bardziej – kto wygra. Trzymam kciuki za teatrem.

2 komentarze:

  1. Osobiście uważam, że powinien tam trafic jakiś zamordystyczny menedżer - w rodzaju Jacka Kubisa na przykład.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zamordystyczny!!! Ja?!!! Jestem przekonany o tym, że zwłoka w ogłoszeniu regulaminu konkursu wynikła z zaciętych poszukiwań kuzyna-kuzyna, który jakoś do tej roli by pasował i słuchał odpowiedniej cioci-wujka. Nikt z mojego drzewa genealogicznego się do mnie nie zgłaszał, czyli konkurs wygra osoba "właściwa".

    OdpowiedzUsuń